Co pro vás můžeme udělat?
- Jak lze rezervovat službu?
- Letištní transfery a denní výlety je možné objednat přes online formulář. Máte-li jiný požadavek např. na individuální pronájem limuzíny s řidičem, svatební servis a další vyplňte tento poptávkový formulář. Preferujete-li raději telefon, zavolejte nám na dispečink +420 220 960 888
- Neobdržel jsem potvrzovací email.
- Pokud jste neobdržel potvrzovací email o vaší rezervaci, kontaktujte náš dispečink na emailu info@barta-transfers.com nebo telefonu +420 220 960 888
- Přiletěl jste příliš brzy? Nevadí!
- Všechny přílety sledujeme online, takže nemusíte mít obavy v případě, že jste odbaveni rychleji nebo má váš let zpoždění.
- Jak počítáte děti?
- Děti jsou počítány jako běžná osoba, ale je třeba informovat o jejich věku, abychom mohli případně připravit dětské sedačky.
- Kdy platím?
- Platbu můžete provést předem při objednávání kartou nebo přes PayPal. Pokud preferujete platbu hotově nebo kartou u řidiče, platíte v cílové destinaci. U tras, kde je místo přistavení mimo Prahu, můžete být požádán o uhrazení zálohy ve výši 50% z ceny za přepravu.
- Naše skupina je v různých hotelích. Účtujete za rozvoz poplatek navíc?
- V případě, že jste ve dvou různých hotelích, neúčtujeme žádný další poplatek. V případě, že jste ve 3 a více hotelích účtujeme dle platného ceníku. Přesnou cenu Vám rádi předem spočítáme.
- Co když má můj let zpoždění?
- Sledujeme Váš let online a víme, zda bude zpožděn. V každém případě na Vás počkáme.
- Jak poznám vašeho řidiče?
- Váš řidič na Vás bude čekat na domluveném místě (např. na letišti u východu z příletové haly) a bude mít velkou viditelnou cedulku s Vaším jménem.
- Jsou uvedené ceny za osobu nebo za auto?
- Vždy platíte jen za auto s řidičem.
- Dostanu od řidiče účet?
- Ano, platíte-li hotově nebo kartou řidiči v autě, dostanete od něho vždy také daňově uznatelný doklad.
- Potřebuji změnit nebo zrušit svoji rezervaci.
- Kontaktujte náš zákaznický servis na emailu info@barta-transfers.com nebo na telefonu +420 220 960 888 a pro snazší komunikaci uveďte číslo Vaší rezervace.
- Zajišťujete přepravu i pro velké skupiny?
- Ano. Můžete využít mikrobusů pro 5 - 8 osob, minibusů s počtem míst do 20 osob a pro velké skupiny autobusy s kapacitou až 49 osob.
- Jak dlouho trvá cesta z letiště do centra nebo z centra na letiště?
- Cesta trvá 25 minut. Při dopravní špičce může trvat až 45 minut.
- Přijíždíte na Hlavní nádraží?
- Řidič bude čekat v hale vedle restaurace rychlého občerstvení Burger King. Pokud přijíždíte na nádraží Holešovice nebo jiné vlakové nádraží, řidič vás bude očekávat přímo na nástupišti, kam přijíždí váš vlak (místo je upřesněno v potvrzujícím e-mailu). Pro snadnou identifikaci řidič drží cedulku s vaším vytištěným jménem. Při rezervaci je nutné poskytnout informaci o čísle vlaku (případně názvu spoje) pro případ, že by vlak měl zpoždění.
- Přijíždíte na autobusové nádraží?
- Po příjezdu na autobusové nádraží Florenc budete uvítáni naším řidičem, který čeká v hale vedle restaurace rychlého občerstvení Burger King. Pokud přijíždíte na jiné autobusové nádraží, řidič vás bude očekávat zpravidla na nástupišti, kam přijíždí váš autobus (místo je upřesněno v potvrzujícím e-mailu).
- Rezervace
- Pokud si chcete zarezervovat přepravu, stačí vyplnit rezervační formulář, poslat e-mail nebo zavolat na náš dispečink. Za přepravu můžete zaplatit přímo řidiči v hotovosti, platební kartou nebo online. Na rozdíl od jiných dopravců fungujeme nonstop, každý den po celý rok. V případě, že vyžadujete přistaveni vozu během jedné hodiny, doporučujeme nás kontaktovat telefonicky, v opačném případě je nejjednodušší provést rezervaci online. Pokud nechcete rezervovat předem, můžete nás rovněž zavolat, jakmile přistanete.